z życia klas
Dodano: 2013-03-11

BIAŁA SZKOŁA KLASA 4A

25.02-1.03 2013r.

25 lutego wyjechaliśmy na Białą Szkołę. Podróż była bardzo długa – trwała aż 7 godzin. Pociągiem dojechaliśmy do Nowego Targu, a stamtąd przybyliśmy busikami do Kluszkowców- naszego celu, gdzie mieliśmy jeździć na nartach i snowboardzie. Kiedy dojechaliśmy, pensjonat „Szarotka” powitał nas przepysznym obiadem: rosołem z kury i kurczakiem z ziemniakami. Po krótkim odpoczynku ubraliśmy się ciepło i busem dotarliśmy do stoku. Na stoku podzieliliśmy się na grupy i rozpoczęliśmy jazdę. Gdy zaczęło się ściemniać i nie było warunków do jazdy, wróciliśmy do hotelu i zjedliśmy kolację. Po półgodzinnym odpoczynku, Pani Monika i Pan Marcin przedstawili nam plan na najbliższe dni.

Plan wyglądał tak:

v Wtorek- rano jazda na nartach, po południu obiad i sjesta, a potem zwiedzanie Kluszkowców i obejrzenie miejsca, gdzie kiedyś była wioska, a teraz mieści się jezioro. Powrót do pensjonatu, kolacja i douczki z informatyki oraz rozmowa o funkcjach klasowych.

v Środa -rano plan taki, jak poprzedniego dnia, po południu obiad i sjesta, następnie kulig i ognisko z kiełbaskami. Powrót do pensjonatu, kolacja, douczki z historii i wybór funkcji klasowych dla każdego.

v Czwartek – rano jazda na nartach, po południu plan taki jak poprzedniego dnia. Po obiedzie sjesta, później wyjazd do Nowego Targu. Po przyjeździe kolacja, douczki z języka polskiego i oglądanie filmu „Rushmore”.

v Piątek- rano zawody i ogłoszenie wyników, później powrót do Warszawy.

Po uzgodnieniu planu, pierwszego dnia obejrzeliśmy film pt. „ Gdzie mieszkają Dzikie Stwory?” Po skończonym filmie wszyscy poszli spać.

Plan sprawdził się w 100%: na kuligu wszyscy świetnie się bawili (nawet instruktorzy), obrzucając się śnieżkami, budując bałwany, jedząc pyszne kiełbaski. W Nowym Targu zrobiliśmy zakupy, kupując pamiątki, jedzenie na drogę i wiele innych rzeczy. Jedzenie w pensjonacie „Szarotka” było wyśmienite. Na spacerze Pan Mateusz, instruktor od nart szczegółowo opowiadał o wiosce, dziewczyny lepiły serduszka ze śniegu, a chłopcy rzucali w siebie śnieżkami. Zawody w snowboardzie wygrał Antek, a zawody w nartach wygrała Antosia.

Gdy wracaliśmy do Warszawy, każdy usiadł z kim chciał, a kiedy zgłodnieliśmy, poszliśmy zjeść cieplutki posiłek w „Warsie”.

PODSUMOWUJĄC : SUPER WYJAZD!

Tekst: Helena Sobańska

Dzień Kultur 1-3

Zawody Narciarskie 2019

Jasełka 2018

14 Społeczna Szkoła Podstawowa i 4 Społeczne Gimnazjum STO ul. Bachmacka 3, 02-647 Warszawa tel./fax: (22)844-28-38 lub (0)792-44-28-38 bachmacka.sekretariat@gmail.com
Projekt • Donata Jończyk     Wykonanie • Tribal DDB     Wszystkie prawa zastrzeżone.