• OGŁOSZENIA

        • Rusza trzecia edycja Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego!

           

          Kalendarz: do 17 marca - składanie projektów (na formularzu zgłoszeniowym)

           

          4 kwietnia - ogłoszenie listy projektów, które wezmą udział w głosowaniu

           

          5 - 16 kwietnia - promowanie projektów przez ich autorów

           

          23,  24 i 25 kwietnia - ogólnoszkolne głosowanie na najlepsze projekty

           

          do 30 kwietnia - ogłoszenie listy zwycięskich projektów

           

          Ważne informacje:

          1. Maksymalna kwota na projekt wynosi 37,5 tys zł.

          2. Projekty, które w poprzednich edycjach SBP brały udział w głosowaniu, ale nie znalazły

          się na zwycięskim podium, oraz te, które w poprzednich edycjach SBP zostały odrzucone na etapie weryfikacji,

          mogą zostać zgłoszone ponownie - szczegóły w regulaminie SBP.

          3. W tym roku będzie można oddać swój głos na dwa projekty!

          4. Formularz zgłoszeniowy do pobrania oraz formularz z komentarzem - dostępne w zakładce dokumenty.

          5. Zgłoszenia można złożyć w pokoju nauczycielskim w skrzynce Budżetu lub mailowo, na adres budzet.partycypacyjny@bachmacka.pl

           

          6. Pytania prosimy kierować na wyżej wymieniony adres. Informacji udzielają również koordynatorki SBP Gabriela Hałat i Monika Drezner.

          • WYNIKI SBP 2023/2024

          • w poniedziałek 29 kwietnia zostały ogłoszone wyniki głosowania na projekty do Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego. Na podium znalazły się:

             

            głosami uczniów:

            1. projekt 8 (pufy) 24,6 %

            2. projekt 4 (krzesła i stoły) 24,1 %

            3. projekt 3 (szklarnia/szkolny ogródek) 10,8 %

            głosami rodziców i pracowników szkoły 

            1. projekt 4 (krzesła i stoły) 23,1 % 

            2. projekt 3 (szklarnia/szkolny ogródek) 18,3 % 

            3. projekt 8 (pufy) 15,6 %

             

            Ze względu na rozkład głosów, decyzją Komisji SBP do realizacji zostały przyjęte wszystkie trzy projekty.

            Gratulujemy zwycięzcom! 

            Dziękujemy autorom pozostałych projektów oraz wszystkim osobom, które wzięły udział w głosowaniu.

            Organizatorzy oraz Samorząd Uczniowski