OGŁOSZENIA
Rusza trzecia edycja Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego!
Kalendarz: do 17 marca - składanie projektów (na formularzu zgłoszeniowym)
4 kwietnia - ogłoszenie listy projektów, które wezmą udział w głosowaniu
5 - 16 kwietnia - promowanie projektów przez ich autorów
23, 24 i 25 kwietnia - ogólnoszkolne głosowanie na najlepsze projekty
do 30 kwietnia - ogłoszenie listy zwycięskich projektów
Ważne informacje:
1. Maksymalna kwota na projekt wynosi 37,5 tys zł.
2. Projekty, które w poprzednich edycjach SBP brały udział w głosowaniu, ale nie znalazły
się na zwycięskim podium, oraz te, które w poprzednich edycjach SBP zostały odrzucone na etapie weryfikacji,
mogą zostać zgłoszone ponownie - szczegóły w regulaminie SBP.
3. W tym roku będzie można oddać swój głos na dwa projekty!
4. Formularz zgłoszeniowy do pobrania oraz formularz z komentarzem - dostępne w zakładce dokumenty.
5. Zgłoszenia można złożyć w pokoju nauczycielskim w skrzynce Budżetu lub mailowo, na adres budzet.partycypacyjny@
bachmacka.pl 6. Pytania prosimy kierować na wyżej wymieniony adres. Informacji udzielają również koordynatorki SBP Gabriela Hałat i Monika Drezner.
WYNIKI SBP 2023/2024
- w poniedziałek 29 kwietnia zostały ogłoszone wyniki głosowania na projekty do Szkolnego Budżetu Partycypacyjnego. Na podium znalazły się:
głosami uczniów:
1. projekt 8 (pufy) 24,6 %
2. projekt 4 (krzesła i stoły) 24,1 %
3. projekt 3 (szklarnia/szkolny ogródek) 10,8 %
głosami rodziców i pracowników szkoły
1. projekt 4 (krzesła i stoły) 23,1 %
2. projekt 3 (szklarnia/szkolny ogródek) 18,3 %
3. projekt 8 (pufy) 15,6 %
Ze względu na rozkład głosów, decyzją Komisji SBP do realizacji zostały przyjęte wszystkie trzy projekty.
Gratulujemy zwycięzcom!
Dziękujemy autorom pozostałych projektów oraz wszystkim osobom, które wzięły udział w głosowaniu.
Organizatorzy oraz Samorząd Uczniowski